دلم میگیرد دلم میگیرد

قــــــلــــــــبــــــــ َشـــــــیــــــــشـــــه ایــــ

...سلامتی دختری که رفت تا عشقش به عشقش برسه

دلم میگیرد

 

دلــــــــــــــــم میــــــــگیـــــــــرد ...

                 وقتــــــــی

میـــــــــــــنویــــــــــــسم برای ...

               تــــــــــــو

امــــــــــــا همـــــــــه میــــــــــــخواننـــــــــد...

                    الا

  تــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــو...!

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

***بي عشق نشايد***
ساعت13:53---3 مهر 1393
دلــــــــــــــــم میــــــــگیـــــــــرد ...

وقتــــــــی

میـــــــــــــنویــــــــــ ــسم برای ...

تــــــــــــو

امــــــــــــا همـــــــــه میــــــــــــخواننـــــــــد.. .

الا

تـــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــو...!



mahdi
ساعت5:37---23 تير 1393
درود.
دمت گرم با پستات کلی حال کردم خوشحال میشم ی سری هم ب وب من بزنیو نظرتو راجعش بدونم راسی اگه با تبادل لینکم موافقی یه خبر بده درخدمتم!
قربانت
پاسخ:سلام ب درودت حتما !با افتخار لینک شدی!


عشق بینشون
ساعت22:07---19 تير 1393
من از تو چیزی نمی خوام:


فقط گاهی...نگاهی...اشتباهی
پاسخ:سلام چشم حتما


scary gurl
ساعت17:04---19 تير 1393
salaaaaaaam aji webeto dus daraaaaaaaaaaammmmmmmmmmmmm toam bia hatman linkam kon
xoxo scary gurl
پاسخ:سلام اجی جونم باشه عزیزم حتما


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 18 تير 1393برچسب:, ] [ 16:34 ] [ اجی Asal ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه
دلم میگیرد

قــــــلــــــــبــــــــ َشـــــــیــــــــشـــــه ایــــ

...سلامتی دختری که رفت تا عشقش به عشقش برسه

دلم میگیرد

 

دلــــــــــــــــم میــــــــگیـــــــــرد ...

                 وقتــــــــی

میـــــــــــــنویــــــــــــسم برای ...

               تــــــــــــو

امــــــــــــا همـــــــــه میــــــــــــخواننـــــــــد...

                    الا

  تــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــو...!

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

***بي عشق نشايد***
ساعت13:53---3 مهر 1393
دلــــــــــــــــم میــــــــگیـــــــــرد ...

وقتــــــــی

میـــــــــــــنویــــــــــ ــسم برای ...

تــــــــــــو

امــــــــــــا همـــــــــه میــــــــــــخواننـــــــــد.. .

الا

تـــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــو...!



mahdi
ساعت5:37---23 تير 1393
درود.
دمت گرم با پستات کلی حال کردم خوشحال میشم ی سری هم ب وب من بزنیو نظرتو راجعش بدونم راسی اگه با تبادل لینکم موافقی یه خبر بده درخدمتم!
قربانت
پاسخ:سلام ب درودت حتما !با افتخار لینک شدی!


عشق بینشون
ساعت22:07---19 تير 1393
من از تو چیزی نمی خوام:


فقط گاهی...نگاهی...اشتباهی
پاسخ:سلام چشم حتما


scary gurl
ساعت17:04---19 تير 1393
salaaaaaaam aji webeto dus daraaaaaaaaaaammmmmmmmmmmmm toam bia hatman linkam kon
xoxo scary gurl
پاسخ:سلام اجی جونم باشه عزیزم حتما


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 18 تير 1393برچسب:, ] [ 16:34 ] [ اجی Asal ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه
دلم میگیرد

قــــــلــــــــبــــــــ َشـــــــیــــــــشـــــه ایــــ

...سلامتی دختری که رفت تا عشقش به عشقش برسه

دلم میگیرد

 

دلــــــــــــــــم میــــــــگیـــــــــرد ...

                 وقتــــــــی

میـــــــــــــنویــــــــــــسم برای ...

               تــــــــــــو

امــــــــــــا همـــــــــه میــــــــــــخواننـــــــــد...

                    الا

  تــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــو...!

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

***بي عشق نشايد***
ساعت13:53---3 مهر 1393
دلــــــــــــــــم میــــــــگیـــــــــرد ...

وقتــــــــی

میـــــــــــــنویــــــــــ ــسم برای ...

تــــــــــــو

امــــــــــــا همـــــــــه میــــــــــــخواننـــــــــد.. .

الا

تـــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــو...!



mahdi
ساعت5:37---23 تير 1393
درود.
دمت گرم با پستات کلی حال کردم خوشحال میشم ی سری هم ب وب من بزنیو نظرتو راجعش بدونم راسی اگه با تبادل لینکم موافقی یه خبر بده درخدمتم!
قربانت
پاسخ:سلام ب درودت حتما !با افتخار لینک شدی!


عشق بینشون
ساعت22:07---19 تير 1393
من از تو چیزی نمی خوام:


فقط گاهی...نگاهی...اشتباهی
پاسخ:سلام چشم حتما


scary gurl
ساعت17:04---19 تير 1393
salaaaaaaam aji webeto dus daraaaaaaaaaaammmmmmmmmmmmm toam bia hatman linkam kon
xoxo scary gurl
پاسخ:سلام اجی جونم باشه عزیزم حتما


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 18 تير 1393برچسب:, ] [ 16:34 ] [ اجی Asal ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه
تاريخ : <-PostDate-> | <-PostTime-> | نويسنده : <-PostAuthor->
<-PostContent->
برچسب‌ها: <-TagName->,

ادامه مطلب